Friday, July 27, 2007

Nueva música, para mi: Lucio Mantel & Gabi La Malfa / New music, for me: Lucio Mantel & Gabi La Malfa




Trataré de ser honesto, de todo corazón. Hace algunas semanas Lucio Mantel y Gabi La Malfa eran músicos desconocidos para mi. Suerte la mía, porque ahora puedo decir otra cosa sobre ellos, son maravillosos músicos, y quiero invitar a todos ustedes a escuchar a Lucio Mantel (con Gaspar Tytelman en percusión y Roy Valenzuela en contrabajo), el viernes 27, julio 2007, 21:00 hs., en Makena Cantina Club (Fitz Roy 1519, Ciudad Autónoma de Buenos Aires, Argentina), y Lucio Mantel y Gabi La Malfa, el domingo 29, julio 2007, 21:00 hs., en NoAvestruz (Humboldt 1857, Palermo NoHollywood, Ciudad Autónoma de Buenos Aires, Argentina).
Buena música, música honesta, para todos nosotros.


I'll try to be honest, with all my heart. Some weeks ago Lucio Mantel and Gabi La Malfa were unknown musicians for me. Lucky me, because now I can say other thing about them, they're wonderful musicians, and I want to invite all of you to listen to Lucio Mantel (with Gaspar Tytelman on percussion and Roy Valenzuela on acoustic bass), on friday 27, july 2007, 9 pm., at Makena Cantina Club (Fitz Roy 1519, Autonomic City of Buenos Aires, Argentina), and Lucio Mantel and Gabi La Malfa, on sunday 29, july 2007, 9 pm., at NoAvestruz (Humboldt 1857, Palermo NoHollywood, Autonomic City of Buenos Aires, Argentina).
Good music, honest music, for all of us.


Ciudad Autónoma de Buenos Aires
Fitz Roy 1519, Ciudad Autónoma de Buenos Aires, Argentina.
(011) 4772 8281
Entradas / Tickets: $ 12.-


NoAvestruz
Humboldt 1857, Palermo NoHollywood, Ciudad Autónoma de Buenos Aires, Argentina.
(011) 4771 1141
Entradas / Tickets: $ 12.-

No comments: